Sjömonster

Publicerad 2013-10-01 20:44:50 i Allmänt,

Stannade hemma även idag och det slutade med att vi vid halv 2 åkte iväg till askimsbadet med hundarna, vilket var väldigt uppskattad av båda två, trots att Penny-Pen-Pen ogillar allt med vatten(förutom lerpölar och ösregn) att göra så sprang hon efter Opsis så lång hon vågade sig ut.
Iaf förlängde jag kopplet och satte på hans för snålt använda Y-sele och kastade frisbee, vilket resulterade att jag slungades ut i vattnet med skor på. Efter det gick jag barfota, kan iiinte förstå varför.
Senare åkte jag och pappa iväg till Väröbacka och hämtade Opsis koppel och långlina hos min faster, det skulle bara bli ett snabb besök men slutade med att vi var där i 2 timmar, huhu.

Slänger in en bild på mitt lilla sjöodjur samtidigt(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela